viernes, 6 de marzo de 2009

En el blog 'Brétemas' me ponen a caldo

Dejé un amplio comentario en el blog de Manuel Bragado. Y como respuesta —en verdad, no esperaba menos— me ponen a caldo. Versaba sobre 'generación derrotada'. Y, claro, los que me ponen a caldo deducen que he votado al PP.
Pues no, señores comentaristas, no he votado al PP. Voté, tapándome la nariz, al PSdeGalicia-PSOE. Una es así de regalada. Ahora si que, para la próxima ocasión, estoy bastante convencida de que votaré en blanco.
¡Ay de los que sólo ven en blanco o negro!
(Por un momento pensé replicar a los que en aquel blog me ponen a caldo. Lo hago aquí para que los que me seguís —mil gracias, de corazón— conozcáis mis desvaríos. Mi torpeza también me define).

5 comentarios:

pablo gonzalez dijo...

no te preocupes, raquel, siempre habrá quien te defienda (uno que te sigue desde el google reader y no sale en tus estadísticas)

Anónimo dijo...

En todos los foros probng está siendo muy mal recibido cualquier comentario que no pertenezca a la forma de pensar de los bng.A mi me han baneado bastante en varios de ellos.

Anónimo dijo...

Home Raquel, cando lin a entrada pensei que había unha morea de comentarios insidiosos contra ti, pero tampouco é para tanto. Son tres, un deles, iso si, dá por suposto que te alegras coa visión de Rajoy coa bandeira. En fin, creo que nin de coña iso sexa o teu desexo. Polo que che teño lido (en Vigoblog, aquí é a primeira vez), dubido que ese sexa un soño teu. Son comentarios máis doloridos que ofensivos. Tamén hai quen che defende. E moitos críticos co bipartito.

¿Que é a mestizaxe? ¿Que pensas que ten que facer a sociedade galega para favorecer a mestizaxe?

De calquera forma, tes toda a razón, non é a derrota dunha xeración, porque seguramente o PP gañou claramente en todas as xeracións existentes en Galicia con dereito a voto.

Raquel López dijo...

Gracias Xos por tus palabras.
Saludos

Anónimo dijo...

A xente é moi simple. Parece que falan adoutrinados e se criticas algo xa parece que eres dos contrarios.